Ensimmäinen kirjoitukseni tähän blogiin. Koitinpa tuossa tehdä jo omaa sivupohjaakin, mutta ei ottanut onnistuakseen.(ja minä kun luulin taitavani koodauksen!)
Tänä viikonloppuna olen kieriskellyt alkavan flunssan kourissa, jota vastaan olen parhaani mukaan yrittänyt taistella. Toivottavasti ei ainakaan kuume nousisi, ei sillä, että minulla hinkua kouluun olisi..Huomenna sentään on melko löysä päivä.
Tänään pitäisi vielä raapustella jotakin oikeaan päiväkirjaan, joka lojuu työpöydän laatikossa.
Mesessä voisin käydä, mutta sinne kirjautuminen kestää vietävän kauan tällä windows 98, jonka olen vielä kaiken lisäksi kuluttanut viimeisilleen.
Nyt taidan palata katselemaan mitä kaikkea ihmeellistä tällä blogilla voikaan tehdä. Kirjoittelen luultavasti taas huomenna. Ciao.

No fear

Girl,
You lived your life
like a sleeping swan
Your time has come
To go deeper

Girl,
Your final journey
has just begun
But destiny chose the reaper

No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

Girl
Rain falls down
from the northern skies
Like poisoned knifes
With no mercy

Girl
Close your eyes
for the one last time
Sleepless nights
From here to eternity

No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

(Destination Darkness)

(Destination Darkness)

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear