Ensimmäinen
kirjoitukseni tähän blogiin. Koitinpa tuossa tehdä jo omaa
sivupohjaakin, mutta ei ottanut onnistuakseen.(ja minä kun luulin
taitavani koodauksen!)
Tänä viikonloppuna olen kieriskellyt alkavan flunssan kourissa, jota
vastaan olen parhaani mukaan yrittänyt taistella. Toivottavasti ei
ainakaan kuume nousisi, ei sillä, että minulla hinkua kouluun
olisi..Huomenna sentään on melko löysä päivä.
Tänään pitäisi vielä raapustella jotakin oikeaan päiväkirjaan, joka lojuu työpöydän laatikossa.
Mesessä voisin käydä, mutta sinne kirjautuminen kestää vietävän kauan
tällä windows 98, jonka olen vielä kaiken lisäksi kuluttanut
viimeisilleen.
Nyt taidan palata katselemaan mitä kaikkea ihmeellistä tällä blogilla
voikaan tehdä. Kirjoittelen luultavasti taas huomenna. Ciao.
No fear
Girl,
You lived your life
like a sleeping swan
Your time has come
To go deeper
Girl,
Your final journey
has just begun
But destiny chose the reaper
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Girl
Rain falls down
from the northern skies
Like poisoned knifes
With no mercy
Girl
Close your eyes
for the one last time
Sleepless nights
From here to eternity
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear
(Destination Darkness)
(Destination Darkness)
Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear
sunnuntai, 28. elokuu 2005
Kommentit